8 Haziran 2012 Cuma

İlk Yaşgünü Peanut'ı;)

Miniğim 3 Haziran 2012 Pazar günü tam 11. ayına bastığın gün doğumgününü kutladıııık!!!!Babanın gerçek doğumgününde TR de olmayışı yüzünden öne çekilmiş doğumgünün çooooook güzel geçti!!Sen tam bir minik adamdın!;) Odtü Vişnelikte kutladık ve sadece en yakınlarımızı çağırdık. Yani zaten hep görüştüğümüz insanlardı. Davetli listesini hazırlarken kişilerde seninle TRde geçirdiğin 5 ay içinde tanışmış olmaları şartı aradık;)))Dolayısı ile bir kısım akraba direkt elendi!!;) Ki zaten zaman aşımının önemini vurgulamak isterim, 5 ay geçmişse geçmiştir. Geçmiş olsuuun!!;) Neyse konuya döneyim ben, süper bi yaşgünü partisiydi Miniğim.Sen kendi pastasından yiyemeyen doğumgünü çocuğuydun tabii ki..Sana 1 şeklinde bir pasta yaptırdık. Aslında pastanın üzerindeki velet sana benzer sarışın olacaktı ama pasta geldiğinde esmer bir çocuk vardı pastanın üstünde;))) Sana çok güzel hediyeler geldi,genelde oyuncak! Ben buna çok sevindim tabii, bu ara yeni oyuncaklara karşı çoook ilgilisin, hepsi seni ayrı ayrı cezbediyor!;))İlk bisikletini de edinmiş oldun bu doğumgünün de. Hatta bir de azcık daha büyüyünce kullanabileceğin bir bisiklete daha sahip oldun!;) Kucak kucak gezdin ve Gökçe'ye (Gökçe bir sn. bile oturmayıp 3 saat boyunca bir dolu fotoğraf çekti.) süper pozlar verdin.

Halen kocaman olduğuna inanamıyorum!!Zaman çok hızlı...
Seni çoooook severek geçiyor zaman. Çok hem de...
Hep daha çok mutlu olduğun yaşgünlerine beraberce...Seni çooooook seviyorum Miniğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder