18 Mart 2012 Pazar

Bknz: tanri misafiri:)

Gecen Persembe bir ilk yasandi!! Ilk defa yatili misafir oldun sen! Teyzoslara gitmistik anneanne sen ben persembe saat 6pm gibi. Yemek ardindan muhabbet falan derken saat gec oldu veeee inanilmaz buzdu yerler o gun! Anneannenin arabada kar lastigi olmayinca o geceyi orda gecirmeye karar verdik. Baban evde ders calisiyordu. Ona haber verdik ve gecemiz basladiiiii!!!:))) Gece disinden dolayi cook huzurlu uyumadin tabii sabah 7am de ben balkabagina donmustum:)) Teyzos geldi seninle oynamaya basladi ve ben gidip uyudum. Aman Allahim ne guzel uyudum ben oyle!!!:))) Kahvalti, ardindan oyun meyve falan derken ooo oglen oldu bilee!:) Sonra teyze sana bebek koftesi yapti! Sevdin:) Yaninda ilk defa kereviz yedin!:) Onu da cok sevdin... Veee minik dostum Efe ile oynadiniz! Soyle oldu o sana oyuncaklarini gosterdi ve hatta oyuncak kemani ve orguyla kucuk bir konser verdi ve sen ilgini toplayabildigin kadar dinledin, oynadin, izledin, oturdun, kalktin:))Super bir 1,5 gun gecirdik!Yemek yerken Efe sana yardim bile etti! Biliyorum ki Efe ile super bir ikili olacaksiniz buyuyunce:)
Biz de boylece ilk yatili misafirligimizi super gecirmis olduk Minigim...Sabah ki bez krizimiz de Ender Abinin marketi arayip bez istemesiyle son buldu... Yeni bezin geldi ve mutlu huzurlu devam ettin oynamaya.
Farkettim ki evet yanimiza senin icin esya alirken fena degiliz sadece daha cok bez almaliyiz:)
Hersey coook guzeldiiii!! Ozalp ailesineee teeeeseeekkkkuuuurleeer!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder