11 Aralık 2011 Pazar

DIAPERS... HUGGIES VS PAMPERS?!?!?!!

Senin alt bezlerini sen dogmadan once alip stoklamistik Minigim. Bir dolu arastirma sonucu Pampers sensitive newborn (Tr deki Prima) da karar kilmistim. Uzerindeki kilo araliginda dogman bekleniyordu. Newborn bezlerden aldik, eve geldik bezleri bi actiiiiik aaa bunlar kucucuk!! Henuz yenidogan bebek popousu boyutlari ile ilgili yeterli bilgiye sahip olmadigimizdan bize oyle gelmistir dedik. Sonucta uzerinde yazan kilo araligindaydin ki! Veee dogdun, Hastanede 1 numara bez kullandin hatta hastaneden bi pakey bez istemistim eve geldigimizde bez icin kosturmak zorunda olmayalim diye:) Amerika da hastanelerde boyle seyleri hastaneden veriyorlar, hatta hastaneden verdikleri bir suru seyi kullandik sana Minigim. Sonucta bizim newborn bezlere noldu? Koskoca yatirim:)) Kucuk falan popo catalini bile kapamadiklari halde bi sure kullandik ozellikle sabahlari zaten bes dakikada bir degisiyordu bezlerin.

Pampers sensitive den bir ara pampers dry max adli iddasi kuruluk olan ceside gectik ki, ilk pisiginle tanistik:) Kuru falan tutmuyor ayrica kagit gibi bir bez hisir hisir...Memnun kalmadik veee birgun Huggies denemeye karar verdik. Bu tum huggies sizdiriyor yorumlarina karsi bir girisimdi;) Sonuc o gun bu gundur huggies kullaniyoruz... Memnunuz. Hatirlamaya calistim ne zaman 2 numaraya gectik diye ama hatirlayamadim. SUan 5 ayin icindesin ve 2 numaradasin. 3e nezaman gececegiz bilmiyorum;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder