16 Temmuz 2012 Pazartesi

YÜRÜYOR-MUUU-YUUUZZ??!!

14 Temmuz 2012 kayıtlara geçsin!;) Sabah uyandım, deden ile salonda oynuyordun ben de akşam uykusuzluğunu 1-2 saat daha uyuyarak hafifletmişim...Geldim salona ve ne göreyim bana doğru 2-3-4 adım atan bir küçük adam!!!Uzay yürüyor mu!!???Evet???!!Yok henüz değil, nerdeyse!;)3-4 adım atabiliyorsun diyelim Miniğim ama atış o atış bi heveslendin ki yürümeye seni 1 aya kadar tutamayacağız gibi;)
Minik poponla 3-4 adım sonra hoooop yere...;)))
Yaşına girmene 20 gün kala adımlarını attın, devamını bekliyorum Miniğim...;)
Seni severek,çoook severek....

Bu arada ilk yürüme ayakkabısı araştırmasına girmeliyim geç bile kaldım!! Eylül başı babanın yanına gidiyorum, bekle beni Amerika tüm yürüyüş ayakkabılarınla bekle beni!!;))) O zamana kadar yürürsen bişiler düşüneceğim merak etme Hayatım;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder