10 Nisan 2012 Salı

Mini mini biberonlaarrr...

Bu mesele onemli diye yaziyorum. Biberon meselesi!:) Arastirmaci annelere duyurulur:) 
Suana kadar kullandigim biberonlar,

Medela
Avent
Dr. Brown's
Bebedor

Ben medela'nin anne sutu saklamak icin olan 2 oz luk silindir seklinde saklama kaplarini almistim. Hem medela'nin gogus pompasiyla uyumluydu hem de medelanin tum biberon emzikleriyle. Sonra medela'nin 5 ve 8 oz luk biberonlarini da alarak boy boy biberonlarimiz oldu ve en cok kullandigimiz bu 2likler. Mesela hazirladigim mamalari 2lik biberonlara bolup verince eger uzay icmez ise en fazla 2oz luk mama cope gitmis oluyor.

Kisaca medela bizim biberon markamiz... Coook da memnunuz.

Avent kullanmisligimiz da var. Su genis agizli emziklilerden. Ama uyumlu baska marka emzik bulmak zor. O yuzden bir daha da almadik. Ama Avent suluklarindan cook memnunuz. Tr de 30  tl gibi bi fayata satiliyor. Yurtdisindan getirtmek en mantiklisi, $4-5 a bulunuyor. Ama eger gercekten suluga ihtiyaciniz varsa bir adet edinin 30 tlye. Cok guzeller.
 

Dr. Brown's herkesin coook sevdigi ama benim amaaan bi dolu parcasi var bunun yaaahuuu dedigim biberon! Medela ve bebedor biberon emzikleri ile uyumlu kendisi. 

Bebedor' u yeni aldik. Tr'de satilan ve bayagi uygun fiyatli. Hatta belki de en ucuzu ve heryerde var. Medela ve Dr. Brown's (ince olan biberonlari) ile uyumlu emzikleri var. Ben tek basina satilan biberon emziklerinden kullandim bi sure. Gecenlerde de 2 adet biberonunu aldim ama daha deneyemedik. Bakalim nasil cikacaklar...

Aaaa unutmadan similac ready to feed biberonlarinin emzikleri de (2 oz luk bunlar da) disposable ama medela biberonlarla uyumlular. Kaucuk oluyorlar ve disposable olmasina ragmen cogu biberon emziginden daha saglamlar.

Similac'in simply smart larini henuz kullanamadim ama bu icinden cikan toz mama koyma yeri falan cok havali. O kasigimsi sey biraz gereksiz bence ama yani tabii kullanmadan bilemem. Kullananlar oneriyor mu acaba?

Diger biberonlari denemedik biz. Kullandiklarimiz icinde de Medela'yi en cok kullandigimiz ve sevdigimiz ilan ediyorum:) Umarim isinize yarar bu bilgileeerr anneleeerrr:)   


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder