19 Şubat 2012 Pazar

7. aydan ordan burdan..

7. ayindasin Minigim ve bugun asi gunumuz. Bugun soguk, bugun yerler buz hadi bugun de gecsin diye bir haftadir erteledigim asi gunu...
Bu asi meselesini bir kenara birakalim, bu ay olanlara gecelim...3 gundur geceleri resmen yan yatiyorsun. Tabii ben aman uykuda donersin falan diye tependeyim surekli.ve hep ayni yone, sol tarafina. Sasirmadim buna:) Emekleme calismalarin basladi, geri geri supersin Minigim ama one daha azicik daha var. poponu yerden kaldirman an meselesi...Sabahlari cok erken kalkar oldun. 6 am iyi bir saat bile!
Kendi kendine oyuncaklarinla oynamaya kendini oyalamaya basladin. Bu aradaaaa 6. ay kati gidaya gecisimiz iyi gitti. Sebze canavari oldun ciktin:) Favorin sebze ve yogurt. Pekmez ve elma ehh, cok olmasa da olur diyorsun...armut ve cig havuc olmasin diyorsun:) Havuc haslanirsa OK:)
Bunlar olurken minik minik buyuyorsun, sanki 6. ayinda anne dedin gibi. Doktorumuzla yollari ayiriyoruz 2. randevun baska biriyle olcak sekerim. Doktorunun 4. doz hepatit b asisi buyurmasi(!) uzerine ve daha baska nedenlerle aldik bu karari. Prof. olmasin bi sonraki mumkunse! Bu ben bilirim tavri beni deli ediyor.
7. aydaki gelismelerimiz boyle hayatim. Seni coook severek geciyor gunler. Gelecek ay ise baslamam gerekiyor ve daha degisik bir boyuta gececegiz seninle. Coook ozlemeli gunleeer!! Ama o da guzel diyorum kendi kendime. Bakalim ne olacak...
Seni coook seviyoruuuuuuuummm oglusum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder