20 Ocak 2012 Cuma

6. ay...

Veeee TRdeki ilk dr randevumuza gittikk!!! Adini vermiyim doktorumuz dusundugumden bayagi iyi cikti. Beni fazla pimpirikli buldu ama zaten bu sasilacak birsey degildi benim icin...
USA da olmayan ve gercekten beni cok rahatlatan birsey oldu; doktorun ayrica bir calisani biz doktorla konusurken Uzay'i aldi altini degistirdi, onunla oynadi. Biz de rahat rahat sorularimizi sorduk ve ciktik. USAda hangi doktora giderseniz gidin siz cocugunuzla ilgilenmek zorundasiniz ve hatta sizden habersiz oyle biri gelsin alsin, cocugunuzla sizden izin almadan oynasin oyuncaklar versin falan,  mumkun degil!!! Bu aslinda bazen benim cok cok isime gelen bazen de uff ama yaaa ben hem doktorla konusurken nasil hem Uzayla ilgilenebilirim dedirten birseydi!!

Bu ay ek gidaya basladik 6. aya damgasini vurdu bu olay!! Ilk elma pureni 18 Ocak sabahi yemis oldun. Oyle cok sevdin ki!!!:) Heryerini elma puresi yaptin ve sana verdigimiz kasikla bayagi bir oynadin:) Dr. bize bi beslenme kagidi cikardi. Bir aylik bir liste bakalim once elma puresi sonra eklenen sebzeler sonra yogurt ve en son kahvalti ekleniyor bu listeye gore...Kisaca artik yemek masamizin vazgecilmez Minigisin!!:)

Dr. randevusundan gayet iyi ciktik. Sadece en son sekreterin "randevu suremiz yarim saat siz iceride 1.5 saat kaldiniz" demesi cok gereksizdi. Burak bize oyle birsey iceride soylenmedi diyip gecistirse de ben boyle sey olur mu ne yarim saati' istersem ben 5 saat konusurum iceride ona ne falan ooo arabada soylendim durdum:))

Bu arada Uzay artik gocebeligin doruklarinda bu artik 3. parkyatagi Minigimin. 2. strolleri..2. araba koltugu...Artik hic birseyi aaa benim diye sahiplenemeden degisiyor. Bakalim nolacak...Neyseki daha Minik ve nereye gitti benim sarili yatak bu yesilli nerden cikti gibi sorulari henuz sormuyor:))

5.5 ay gecti Minigim...Seni coook coooook severek...





 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder