17 Aralık 2011 Cumartesi

Sandalyede oturalim!:)

Gecen hafta siparisini vermistim dun elime gecti. Hemen yazmak istedim. Tereddut ederek almistim, Uzay' in su anda kullanabilecegi birsey de degil, sonra kullanmak icin aldik ama ilk izlenim gayet iyi:)

Urun su:
My Little Seat Infant Travel High Chair.

Yeni yeni oturabilen ya da oturan ve her gittigi yerde mama sandalyesi bilmem ne ugrasmak istemeyenler icin... Ben guvenlik icin aldim, her gittigimiz yerde mama sandalyesi olmayabilir normal bir sandalyede de oturabilsin ama bu urunle daha bir emniyetli olsun istedim. Hem sadece mama sandalyesi gibi dusunmedim ben Uzay'i bir yerde bir sure sabitlemek gerekirse diye cantada bulunsun istedim.

Kumasi guzel boyle hisir hisir degil, kalin bir koton kumas. Omuz askilari var. Ise yarayacagini umuyorum:) Henuz tabii ki Uzay uzerinde deneyemedik cunku oturmuyor Uzay.Kullanmaya basladigimiz da daha ayrintili bilgi verebilecegim fakat aklinizda bulunsun boyle bir urunun varligi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder