19 Aralık 2011 Pazartesi

Alalim-al-ma-yalim?!!

Internette bir suru dogacak bebisler icin alinacaklar listesi bulunuyor. Gercekten ise yariyor bazilari, bazilari ise gereksiz bir suru seyle dolu.

Ben bu alinmasi gereksiz seyler konusunda apayri bir blog bile olusturabilirim aslinda:)Ama sadece birine deginecegim belki isinize yarar. Silme bezi isiticisi!  Hatta Uzay dogduktan sonra oldu bu:) Dogdugunda Agustostu cok gerek oldugunu dusunmemisim demek ki kisi beklemisim para sacmak icin:))Nitekim kis geldi minigimin poposu altini degistirirken usumesin diye bu bez isiticisini aldim aman allahim cok gereksizmis:))Bir iki kez kullandim ve simdi oyle bana bakiyor. Kocaman bir alet, tasinmaz yani. Surekli Uzay'in altini actigim yer de sabit bir yer degil zaten. O yuzden de kullanamadim. Surekli bana bi uzak kaliyor nedense alet:)))Kisaca almasaniz da olur, oyle deli deli usumuyor soguk silme bezlerinden popocuklari. Spa hizmeti vermek isterseniz miniginize bunlarin havlu icin modelleri var icine minik havlu koyabiliyorsunuz (sadece kapagi farkli daha genis) onlardan alin bari:) 

Bir de coook gerekli listemin bas taci boopy!! Emzirme yastigi! Uzay dogmadan once bayagi burun kivirdim amaaan yastiga ne gerek var herhangi bir yastigi bile kullanabilirim falan diyordum. Yooook oyle degilmis! Uzay dogduktan sonra acilen alindi bu yastik. Herkese tavsiye ediyorum edininiz, cok rahat! Hatta su anda Uzay onu tummy time icin ve oturmaya calisirken destek olarak kullaniyor, o da mutlu:)
 
Ama oyle mobil bir boyutta degil tabii, biraz buyuk haberiniz olsun. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder