16 Aralık 2011 Cuma

2. doz asilar, soundspa ve Christmas party!

Minigim, aslinda bu gunun olayi 2. doz asilarindi...Ben herseyi didik didik yazip cizen annen 2. doz asilarinin bu randevuna denk gelecegini unutmusum:)) O yuzden cok sakin bir randevu gecirdik:))Hemsire asi kagitlarini onume koydu ve ben hala yok yok biz yaptirdik falan diyorum:) Kadin bana asilarin birkac doz oldugunu anlatmaya basladi ne yapsin:)) 3 bacaktan 1 agizdan klasik asi rutini...Sen agladin, koynus moda gectik hemencecik sustun...Her ihtimale karsi agri kesicini aldin asidan sonra ilk doz asilarin ates yapmisti ama bu sefer cikmasini beklemeden verdim.
Bir de bugun iki event birlikte cikardin oglusum:) Dr. randevun ardindan eve gelip bi guzel uyku ardindan ilk Christmast partine attin kendini:) Ilk defa bu kadar kalabalik bir ortamda bulunuyordun. Sadece 2 kisi eline dokundu ve bu bile ohhh fazla minciklanmadan bu isi bitirdik dedirtti bana. Insanlarin sana dokunmasina karsi degilim ama dokunmasalar daha mutlu oldugum kesin:) Once cips yenilip sonra cocuk mu sevilirmis??:)Biraz pimpirik...Ya da bilmiyorum cok pimpirik:)) Salsa soslu yanak seven anneler olabilir:)
Neyse kac gundur yazacagim ,aklimda. Bir alet var ki senin uykularini mis gibi yapan:) O aleti yazacagim herkes gitsin bulsun alsin. Soundspa...Bu alet olmadan nasil olurduk bilmiyorum!! Timer i da var ustunde 5 dakika sonra sussun diyorsun mesela, kendini kapatiyor. Projektoru ve 3 ayri temali mini projektor cdsi var. Maymunlu, deniz altili vs...Kisaca ac projektoru yukari yansit sonra ac muzigi...Uzay uyusun:)
Muzik gercekten seni rahatlatiyor. Bir de hep ayni muzigi sen dogdugun gunden itibaren yatak rutininde kullandigimizdan sen de alistin. Aaaa iste uyuyoruz diyorsun galiba icinden:) Ama ekleyeyim muzik tum aksam acik kalinca bana fenalik basiyor:) Surekli tekrarlayan bir muzik ayyyy diyorum bi sure sonra dalmissan uykuya kapatiyorum...

Bugun bir diger ilk yasandi, ilk defa bir kiz tarafindan aglatildin:))))) Lucy senden 2 ay buyuk bir kiz cocugu, CMU da calisiyor annesi ve baban ile ordan tanisiyorlar. Bugun Lucy de partideydi ve ilk tanisma gerceklesti. Once birbirinize mahcup mahcup baktiniz ardindan Lucy kiz cocugu senin burnunu gozune kestirdi:) Senin yuzune bir hamle yapti ve tabii ki sen henuz boyle hamleler ile tanismamis bir ev pijamalisi, bastin yaygarayi:) Cabuk yatistin ama sonra ben seni Lucy den 1 metre yakina yaklastirmadim:)))

Kisaca asi, soundspa ve christmas party ile kapadik gunu...Seni cok seviyoruz Minigim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder