25 Eylül 2011 Pazar

Yoksa kolik miyizzz?!

Yeni adlandırılan şeyleri seviyoruz milletçe;) Panik atak, kolik... Bunlardan bazıları...Bugün Miniğim 6.30 pm. den 10.00 pm. e kadar uyumayınca ev ahalisinin aklına aynı şey geldi!! Eyvah KOLİİİİK!! Yok canım benim kolik molik değilsin, sadece gazlısın;) Doktorun bize benim yediğim herhangi birşeyin sana gaz yapamayacağını söyledi...Yani yediklerimde rahattım. Ama ne olur olmaz deyip dikkat etmeye çalışsam iyi olacak. Gaz sorunun zaten vardı. 5-6 haftalarda tavan yaptı. Su an 8. haftadayiz... Ellerini ağzına sokmayı ogreneli 1.5 hafta oldu;) Bütün elini ağzına sokma çalısmaların suruyo hala;) Yanakların duble hale geldi, bacakların ısırmalik oldular bile...
7. haftanın sonunda ishal olman dısında doktorumuzu aramadık buara. Benim az biraz pimpirikli olmam bu tur telefon görüşmelerimizi olmazsa olmaz kılıyor;)
Gelişmeler böyleyken hala diyorum kolik molik degilsin;)Gazlisin Minigim;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder