28 Eylül 2011 Çarşamba

Seni pamuklara sarsak da taşısak...

Seni nasil taşıyacağımızı bulmak icin akla karayı seçtiğimiz günler bu günler;) Halbuki ben herseyi dusunmustuuum!!;p Once carseat düşünüldü... Tamam, olmazsa olmazdı zaten. Ama ağır elde taşınmaz sadece stroller uzerinde bir anlamı vardı onun. Sonra bir sling edinildi. Tek omuza kese gibi asilanlardan. Hava geçiren kumaş seçildi vs...Sonra wrap denilen 6 metre dümdüz bir penye kumaş olan mobywrap alındı. Özel bağlama sekli ile tarafimdan denendi.. En son one de arkaya da takilabilen sadece carrier ismini verdikleri (bknz; hiçbirinin türkcesini bilmemek) cantamsi seyde karar kılındı. Bunlar olurken Minigim sen o slingin icinde zaten 3 sn durabildin sadece, basini biturlu konumlandiramadin, Ben de sakiiiin yuzu kapanmasiiiin kapanmasiiin diye tutturunca zaten sling devrini 3 saniyelik deneme sonunda kapatmis olduk. Wrap benim icime en cok sinendi onceleri, kendime seni bezle bağlıyordum resmen ne kadar koynus okadar iyi derken, çözmesi bağlaması coooook fazla vakit alıyor hadi bunu da geçtim sen icinde cok da rahat gibi degilsin sanki. Zaten dün ilk beni burdan çıkarın sinyalini de verdin...Burak senin koca arabanı evden taşıdı ve arabanda devam ettin yolculuguna. Carrier babanın en cok sevdiği benim belimi agrittigindan dolayı hiiim bilmem ki dediğim bı seçenekti. Hala babanla dışarı cikinca bunu kullanıyorsunuz ama galiba tum bunların sonunda hala en rahatı stroller gibi görünüyor...1.5 saatlik yürüyüşlerimizi gerçekleştirebildiğimiz tek taşıyıcın şimdilik o. Bu isin maliyetine ayrıca değineceğim;))
Bütün bunlar olurken Minigim seni cok sevmeye devam...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder