11 Eylül 2011 Pazar

Evden burnumuzu çıkarsak mı çıkarmasak mı!??

Eve geldiğin 6 Ağustos tarihinden itibaren ev kuşu modumuz başladı Miniğim. Ben evde durmaktan çok hoşlanan biri değilimdir aslında ama koynuş koynuş 1 ay geçirdik seninle...Seni ilk defa 5 günlükken baban dışarı çıkardı. Dışarı derken tam koordinatları bile verebilirim. Kapının önü;) Aslında sen doğmadan ''biz hemen dışarı çıkarıcaz oğluşumuzu, gezmeyi sevsin ohh...''gibi atıp tutmalarımız kursağımızda kaldı;) Doktor randevularımız dışında seni bir kere evimize çok yakın olan Giant Eagle'a (bizim market) götürmeye kalktık aldık boyumuzun ölçüsünü...Dönerken sen babanın kucağında ağlıyordun, ben de senin araban ile arkanızdan yetişmeye çalışıyordum. Kısaca ilk gezi maceramız başarısızlıkla sonuçlandı...Nedir, neye ağlıyor derken eve gelince dank etti...Meme!!;)
Halbuki sen beslenmiş altı değiştirilmiş ve sadece yürüyerek 20 dak. uzaklıktaki bir yere gitmiştin!...O an anladık Miniğim...Zamana ihtiyacımız var.

Sonra babanla ve benimle birer kere daha çıktın dışarı. Tabii bu gezmelerimize doktor randevularımızı dahil etmiyorum hele ilk doktor randevun (5 günlükken) sonrası Target'a gidip biberon ve çıtçıtlı body alışverişimizi falan hiiiiiç saymıyorum;)
Kısaca dışarı mevzumuz bekleye dursun ev modumuz şahane. Bir ay ne gaz sorunumuz oldu ne bişi. Sen emdin, altın değişti, iki el pıtpıtıyla gazın çıktı uyudun... Bu bir ay devam etti...
Sonraaa ne olduysa ilk ayın sonu 2. ayın başlangıcı gaz sorunumuz baş gösterdi...Öyle henüz tüm gece ayakta olmalar falan yok çok şükür...Sadece seni uyutmak biraz zaman alıyor... Little Tummys' adlı ilacı aldık. Bu hafta doktor randevumuzda sorulacaklar arasında bu konu. Telefonla arayıp sorduk ama yine de yüzyüze görüşülecek bu konu! Hatta ben pimpirik yapıp teyzeme mail atıp ''yaahu normal mi böyle olması?'' diye bile sordum;)

Şu an 2. ayın ilk haftasındayız ve seninle harika iş çıkarıyoruz Miniğim. Sen öyle mızık bir bebek değilsin. Açsan dudağına dokununca evet açım der gibi açıyorsun ağzını, gazın varsa özel bir şekilde dudak büzerek anlaşıyorsun bizimle, eğer altın kirliyse cin gibi gözümüzün içine 'ee hadi bekliyorum yeni bez nerde!?'' der gibi bakıyorsun. Kısaca süper anlaşıyoruz. Maşallah;)

Bu ayın hedefi seni dışarıya daha çok çıkarmak, eee Eylül'deyiz ve şansımıza Pittsburgh' ta yağmur durmuyor kaç gündür;( Güneşi görür görmez göbek bağını gömmeye gideceğiz daha o planımız var ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder