15 Eylül 2011 Perşembe

Banyo ürünleri

Şampuan, vücut şampuanı, banyo sonrası için losyon, yağ ve bir adet Peanut'ıımı üzerinde yatırdığım  fileli bir banyo sezlongu kullanıyorum banyo rituellerimizde.

Şampuan ve vücut şampuanı için tek bir ürün olan Mustela 2-in 1 Hair & Body Wash .


Kokusuz. Ne çok fazla köpürüyor, ne de ''yaa bu neden köpürmüyor?!'' dedirtecek kadar köpürmeyen;)
Kısaca benim istediğim gibiydi. Kokusuz olduğundan öyle mis gibi bir bebek kokusu ya da şekerli kokuları sevenler için (Burt's Bees markasının şampuanını denemelisiniz şekerli kokular sevenler) değil bu şampuan. Kısaca kokulu silgi gibi kokan bir şampuan değil. Adı üstünde kokusuz ve bebeğiniz de haliyle yıkandıktan sonra...sıfır koku;) Hatta doğal bebek kokusunu bile bastırdığını söyleyebilirim;) 2 ürün bir arada olduğu için kullanımı kolay. Tavsiye ediyorum.




Losyon icin Mustela Hydra-bebe body lotion' ı kullanmak üzere almışstım ama hesaba kokusunu katmamışım. Kokulu bir ürün bu. Yenidoğanlar icin kullananlar eminim vardır ama ben kullanmamayı tercih ettim. Bu ürünün bir sprey şeklinde bir de pompalı olanları var. Pompalı olanı daha ekonomik. Ama sprey olanı ise daha kullanışlı olabilir belki...

Cetaphil Moisturizing Lotion kullanıyorum Minigim doğduğundan beri losyon olarak. Onu da 3-5 kez kullandık 40 gün içinde. Her banyodan sonra değil. Sadece bacaklarında kuruluk hissettiğim zaman kullandık. Cildinin mümkün olduğunca kimyasalsiz kalmasından yanayım. Ama kokulu olan Mustela losyonumuzu kullanmaya başladıktan sonra ne olur bilinmez;) Çoook güzel kokuyor!!!!;)





Bebe yağını cok fazla kullanmayanlardaniz, banyo sonraları cok cok huzurlu olmadıgı icin oglusum öyle yaglanalim bii oohhh diyelim modumuz yok henüz... Burt's Bees Baby Bee Nourishing Baby Oil kullandim bir kaç kere. Bir arkadaşımın babyshower hediyesi idi bu markanın seti. Setin icinden çıkan bu minik yağ bize 5 yıl gider ;) Tamamen doğal bu markanın ürünleri. Bir ara hakkında yazacağım.





Gelelim banyo kuveti ve filesine. Bunu cok araştırdım almadan once. Evimizde kuvet oldugundan kuvetin icine yerlestirebilecegim bir ürün aradım ben. Genelde plastik bir kuvet ve üzerine gecen bir file vardı baktığım ürünlerde. Eee plastik kuvete zaten yıkanmış olduğu su dolacaksa ve ben zaten banyoda yıkıyorsam minigimi o su aksın gitsin ne önemi vardı yıkandığı suyun plastik bir kuvet icinde toplanmasına? Kısaca bana sadece file lazımdı ama fileden süzülen su ev kuvetimize akacak gidecekti...Aradığım tam bir file sezlongtu! Buldum! Summer Baby Bather. Cok az yer kaplıyor, cok kolay kuruyor, Minigim üstünde gayet rahat görünüyor. Ama öyle zannediyorum daha bir hareketlenince ve buyuyunce bu ürünü değiştirmemiz gerekebilir. Şimdilik cok memnunuz.

Banyo ürünlerimiz böyle, az ve öz...

Tabii bir de havlu vs... Belki işe yarar diye yazıyorum. Havlunun üzerine önceden havlu boyutunda bir tülbent koyup banyodan çıktıktan sonra havlu + tülbent ile sarıyorum Peanut' ımı sonra tülbent ilk damlacıkları çeker çekmez çıkarıyorum tülbenti sadece havlu ile sarıyorum... Böylece daha az huzursuz oluyor... Üşümeden, daha kuru;)


   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder