13 Eylül 2011 Salı

40 günde keyf-i alem;)

Bugün oğluşum 40 günlük... Neler oldu bu 40 gün içinde uzun uzun yazmayacağım. Zaten sanırım önemli olan tam da bugün;) ''40'ı çıktı'' diye bir şey var;)  Öyle 40 gün olunca çeşitli aktiviteler yapılıyor ya hani dışarı çıkaralım, bi pijama modundan çıkalım, mini mini gömlek pantolonlardan giyelim, banyo yapalım falan... Yok! Saat kaç oldu bunların hiçbirini yapmadık biz;) Ama çok iyi gözlemledim seni 40. gününde 39. gününden farklı birşey olacak mı diye. Yoo;) O zaman yarın sabah banyo işini halledebiliriz diye düşünüyorum, dışarı çıkma meselesi halen soru işareti... Dışarı çıkmak derken seninle ev gezmelerinden bahsediyorum. 40 günlük oldun diye seni oraya buraya sürükleyip harap edecek değilim Miniğim. Ama havalar bozmadan biraz daha temiz hava almanı sağlamamız gerek diye düşünüyorum, bu da bir gerçek. ''Yarın seni dışarı çıkarma günlerimiz başlasın!?'' diyorum. Ne dersin Miniğim?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder